Skip to main content
Primer Equip
Competició suspén amb dos partits a Luis García per la seua expulsió a Mestalla
There are no reactions yet. Be the first!

El Comité de Competició de la RFEF ha acordat suspendre dos partits Luis García Plaza, per l'expulsió que va patir a Mestalla la passada jornada “per protestar de forma ostensible i insistent al quart àrbitre”, per la qual cosa el tècnic llevantinista no podrà assentar-se en la banqueta en l'última jornada de lliga que es disputa en el Ciutat de València.

A més ha confirmat el partit de suspensió a Xisco Nadal per la seua expulsió amb roja directa en este mateix encontre.