Skip to main content
Comunicat oficial del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD informa que obrirà l'Estadi 'Ciutat de València' amb motiu del partit de Lliga corresponent a la jornada 38, davant el Cádiz CF, previst per al diumenge 23 de maig a les 18.00 hores.

El Govern d'Espanya va anunciar ahir la implantació d'un protocol per a la celebració amb presència de públic dels partits de LaLiga en el context de la COVID 19, la qual cosa suposa un aforament màxim de 5.000 espectadors en el nostre estadi.

Pròximament informarem del protocol sanitari i del criteri del sistema de distribució d'entrades. Podem avançar que només aquells amb la condició d'abonats en la temporada 19-20 podran tindre accés a aconseguir entrada i que cap eixirà a la venda.