Skip to main content
Primer Equip
Comunicat Oficial del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

A causa de les obres que s'estan realitzant en els terrenys adjacents a l'Estadi Ciutat de València, concretament en la zona de Gol Alboraia, i per a garantir la total seguretat dels abonats de la dita zona, temporalment i per motius aliens a l'entitat, el Levante UD es veu obligat a tancar este fons fins a final de temporada.

Tots els aficionats que tinguen el seu abonament en esta zona podran reubicar-se en les localitats lliures tant de Gol Orriols com de Grada Central, sense necessitat canviar el seu passe de l'actual temporada. Per a facilitar-los l'accés a qualsevol d'estes dos zones, es posa a la seua disposició l'accés a l'Estadi per les Portes 11, 13, 14 i 15, de Gol Orriols, i les Portes 19, 21, 23 i 24 de Grada Central.

De la mateixa manera, l'entitat llevantinista dóna l'opció a tots els abonats de Gol Alboraia de canviar el seu passe fins a final de temporada a una localitat lliure de Gol Orriols o Grada Central. Amb esta iniciativa, es pretén que els socis tinguen un lloc fix en les dites zones permetent-los tornar als seus respectius seients de Gol Alboraia la pròxima campanya. Per a això han de personar-se en les oficines del Levante UD, síties en la C/Sant Vicent de Paul, 44, de dilluns a dijous en horari de 9 a 14:30 hores i de 16:30 a 19:30 hores. També els divendres de 9 a 15 hores.

El Levante UD prega als abonats llevantinistes disculpen les molèsties que se'ls puguen ocasionar per este fet.