Skip to main content
Primer Equip
Comunicat oficial del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD comunica que, després de les proves PCR realitzades en el dia d'ahir a jugadors, tècnics i empleats, els serveis mèdics del club han rebut la notificació d'un nou cas positiu.

Esta persona ja es troba aïllada, complint el protocol sanitari, sota el control i seguiment dels serveis mèdics del club.

D'altra banda, s'ha rebut la comunicació que el primer cas positiu que es va detectar ja ha resultat negatiu.

Com a mesura preventiva, i amb el coneixement de LaLiga, l'equip no disputarà este dissabte el partit que tenia previst jugar davant l'Albacete Balompié.

Així mateix, els jugadors s'exercitaran en solitari en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva fins a obtindre els resultats de les noves proves que es realitzaran el dissabte.