Continua obert el termini de renovació i alta d'abonaments
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD continua tenint a la venda els abonaments per a la present temporada 08/09, per la qual cosa tots els aficionats que encara no hagen adquirit el seu passe, o no ho hagen renovat, inclús estan a temps de fer-ho personant-se en les Oficines del Club, sites en el mateix Estadi, de dilluns a divendres 9 a 14:15 h. pels matins i a les vesprades de 16:30 a 19:30 hores. Els dies que el Levante UD jugue en l'Estadi, els aficionats també poden realitzar estes accions en les Taquilles de Tribuna des de dos hores abans de l'inici del xoc.
A més, també està disponible la possibilitat del canvi de seïent per als actuals abonats, en idèntic horari al de la renovació i noves altes.
Consulta els preus dels abonaments punxant en el següent enllaç, o copiant-ho directament en la teua barra de ferramentes.