Skip to main content
Primer Equip
David Ferrer va presenciar el Levante UD-UD Almeria des del Palco VIP L´Alqueria
There are no reactions yet. Be the first!

El tenista valencià David Ferrer va presenciar en la vesprada d'ahir l'encontre que va disputar el Levante UD davant de la UD Almeria en l´Estadi Ciutat de València. Des de les localitats de la Llotja VIP L´Alqueria, Ferrer va recolzar als llevantinistes i va disfrutar de la victòria dels granotes.

El de Xàbia, que ha començat el 2011 proclamant-se campió del Torneig Auckland i arribant fins a les semifinals de l'Open d'Austràlia, va rebre en mans del president del club, Quico Catalán, una camiseta de la present temporada personalitzada amb el seu nom.