Skip to main content
Primer Equip
David Navarro serà presentat demà en el Centre Cívic de El Port de Sagunt a les 18 hores
There are no reactions yet. Be the first!

David Navarro serà presentat demà, dimarts 14 de febrer, en el Centre Cívic d'El Port de Sagunt a les 18:00 hores, amb la col·laboració del Grup Àgora, principal patrocinador de l'entitat llevantinista.

L'acte comptarà amb l'assistència d'Alfredo Castelló, en qualitat d'alcalde de Sagunt, i dels principals representants de la institució blaugrana. Una vegada més, en un acte de tals característiques, que simbolitza la presentació oficial de David Navarro com nou baluard de l'esquadra granota pel que resta de temporada, el Levante U.D. decidix obrir-se a la societat valenciana.

En esta ocasió, l'escenari triat, un dels punts emblemàtics d'El Port de Sagunt, conjuga amb la població de què és originari i en la que residix David Navarro.