Skip to main content
Primer Equip
Del Horno i Nacho González s´exerciten per primera vegada amb els seus companys
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha tornat este matí als entrenaments amb la incorporació dels últims fitxatges de l'entitat, Del Horno i Nacho González, que es van exercitar per primera vegada amb els seus nous companys.

El planter ha realitzat treball de força explosiva, possessions i futbol en espais reduïts, en un entrenament en què no van poder participar Miguel Pérez i Iborra, ambdós al marge amb el recuperador.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dimecres a les 18 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.