Skip to main content
Primer Equip
Del Horno y Nacho González s´incorporen al Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha arribat a un acord amb el Valencia CF per a obtindre la cessió dels futbolistes Asier del Horno i Nacho González fins al pròxim 30 de juny. Ambdós futbolistes són internacionals per Espanya i Uruguai i arriben al Levante UD per a aportar experiència i competitivitat a la plantilla.

Els jugadors passaran la revisió mèdica a primera hora de dilluns que ve i a les 13 hores seran presentats oficialment en la Sala de Premsa de l'Estadi Ciutat de València.

El Levante UD vol agrair i subratllar les excel·lents relacions que manté amb el Valencia CF i que han quedat plasmades en esta doble cessió.