Skip to main content
Primer Equip
Del Moral sancionat amb un partit
There are no reactions yet. Be the first!

Álvaro del Moral ha sigut sancionat amb un encontre de suspensió pel Comité de Competició, després que fora expulsat amb roja directa la passada jornada en el partit davant el Real Múrcia.

El davanter madrileny es perdrà d'esta manera el encontre davant de l'Hèrcules que es disputa el diumenge a les 18 hores en l'Estadi Ciutat de València.