Skip to main content
Primer Equip
Demà dilluns comença la segona fase de noves altes en la renovació dels abonaments per a l´exercici 2011-2012
There are no reactions yet. Be the first!

Demà dilluns, 11 de juliol del 2011, comença la segona fase de noves altes en la renovació dels abonaments per a l'exercici 2011-2012. Els seients dels abonats de la passada campanya que no hagen renovat el seu abonament seran alliberats. Els abonaments del Levante UD estaran a la venda fins al pròxim 29 de juliol, data en què es tancarà el termini, tant per a renovar com per a noves altes i podran ser finançats a través d´Adquiera Servicis Financers. Este finançament, preferent per als abonats del club, consistix a pagar l'abonament en 3 mesos sense cap tipus de cost addicional per a l'abonat.