Skip to main content
Primer Equip
Desestimades les denúncies presentades contra el club per diversos exjugadors
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD informa que divendres passat 17 de juliol, la Lliga de Futbol Professional va comunicar al club que diferents jugadors que havien militat en l'entitat en les temporades anteriors a la 08/09 havien presentat denúncies reclamant les indemnitzacions que li'ls devia.

Després de les al·legacions presentades dins del termini i la forma escaient pel Levante UD davant de la Comissió Mixta de la Lliga de Futbol Professional, la dita Comissió, en el matí de hui, ha comunicat al club que les denúncies presentades per estos exjugadors han sigut desestimades.

Per este motiu, el Levante UD queda lliure de qualsevol sanció interposada pel mencionat organisme.