Skip to main content
Primer Equip
Dudka seguix fora de la dinàmica del grup i Navarro completa la primera part de la sessió
There are no reactions yet. Be the first!

Dudka i Navarro s'han exercitat al marge del planter en el retrobament amb les sessions de treball en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 17:30 hores, si bé el saguer ha realitzat la primera fase del treball amb el grup per a retirar-se a posteriori. Dudka es recupera de les molèsties en els adductors que li impedixen participar en els entrenaments des de les jornades finals de la passada setmana. Òbviament, el futbolista no va estar present en el duel davant del Getafe en el Coliseum Alfonso Pérez.

Per la seua banda, David Navarro presenta unes molèsties en la paret abdominal. Els dos jugadors han realitzat un treball específic de recuperació que en el cas de l'internacional per Polònia ha unit una sessió en el gimnàs amb carrera continua i fisioteràpia. Per la seua banda, Juanfran ha tornat al col·lectiu després de no exercitar-se durant la matinal d'ahir per una sobrecàrrega en el quàdriceps dret. Juan Ignacio ha comptat amb 22 futbolistes en la segona sessió de l'actual setmana. Els jugadors han realitzat distints exercicis amb baló abans de submergir-se en un partit condicionat. El grup tancarà els entrenaments previs al duel europeu demà dimecres des de les 17:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.