Skip to main content
Fútbol Base
El Benjamí es proclama campió del IV Torneig Monte-Sión
There are no reactions yet. Be the first!

El Benjamí A de l'entitat llevantinista es va proclamar en el dia d'ahir campió del IV Torneig Monte-Sióm, mentres que el Prebenjamí va ser Subcampió i l'Aleví D es va classificar en quart lloc.

L'Aleví D va obtindre els resultats següents: Monte Sión A-Levante UD (5-1), Levante UD-Valencia CF (10-0) i Levante UD-Teruel CF (7-1). Per la seua banda, l'equip Prebenjamí va véncer els tres enfrontaments davant del València CF (11-1), el Monte Sión A (1-2) i el Javi Garrido Torrent (7-0), mentres que el Benjamí A també es va imposar al València CF (0-5), al Monte Sión A i al E-1 Paiporta (5-2).