El Campus de Perfeccionament Estiu 2010 va arrancar a Benirredrà
There are no reactions yet. Be the first!
El Campus de Perfeccionament Estiu 2010, organitzat per la Fundació Cents Anys, es va iniciar en el dia de hui en la localitat de Benirredrà (Gandia), un dels dos escenaris en què es durà a terme este campus dirigit als xiquets i xiquetes nascuts entre els anys 1994 i 2002.
Fins a diumenge que ve, els jóvens inscrits en este campus disfrutaran de la formació esportiva que rebran per part del personal de l'Escola de Futbol Base del Levante UD i també de les nombroses activitats d'oci i temps lliure que s'han programat amb l'objectiu que els xiquets experimenten la importància del treball en equip, la superació de grans reptes i desenrotllen i aprenguen noves habilitats.
A partir del dilluns dia 12 s'iniciarà el Campus que es durà a terme a Buñol durant la setmana que ve.