Skip to main content
Primer Equip
El Ciutat de València es vist de gala per a rebre al Levante UD 13-14 en la seua presentació oficial
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD es va presentar oficialment en el Ciutat en un acte en què l'afició va aplaudir els seus jugadors i cos tècnic que van desfilar pel verd del coliseu granota.

Obria la presentació el cos auxiliar, format per Raimon, Andrés Garcerá, Fernando Reyes i Moisés Rodríguez; els seguien el cos mèdic format per Rafael Plaza, José María Baixauli, Eloy Jaenada, Jordi Sanjosé, Martín Badano i Carles Ruiz.

Posteriorment, els jugadors van botar al terreny de joc, un a u, mentres el speaker narrava les seues qualitats.

El cos tècnic va eixir en últim lloc i a Joaquín Caparrós el va acompanyar el seu equip de confiança format per Luci, segon entrenador, Luis Llopis,  entrenador de porters, Estanis Asensi, preparador físic, Félix Vicente, readaptador físic i José Vicente Gómez, tècnic de gravació.

Abans dels discursos, va sonar l'Himne del Levante UD que va corejar tota la grada, i posteriorment el capità Juanfran i el míster Caparrós, es van dirigir a l'afició i van acaparar els majors aplaudiments de la nit, sobretot el tècnic llevantinista que va obrir la seua al·locució en valencià i va sorprendre al públic.

L'Himne Regional va tancar l'emotiu acte de presentació de la plantilla del curs 2013-2014.