Skip to main content
Club d'Empreses
El Club d'Empreses del Llevant UD inicia les seues activitats de la temporada

La primera de moltes és un tast de cerveses de la mà de Heineken a la Sala Fenollosa de l'Estadi Ciutat de València

There are no reactions yet. Be the first!
Club de Empresas

L'Estadi Ciutat de València ha acollit el primer esdeveniment de la temporada del Club d'Empreses del Llevant UD, una cita molt especial que ha servit com a punt de trobada per a enfortir els vincles entre l'entitat granota i el teixit empresarial que acompanya el club temporada rere temporada.

La jornada ha tingut lloc a la Sala Fenollosa, considerada "la casa del Club d'Empreses", on els assistents han pogut gaudir d'una experiència exclusiva de tast de cerveses dirigida per Ernesto Huete, mestre cerveser de Grup Heineken. Durant la trobada, els representants de les firmes associades han descobert els matisos i la cultura cervesera en un ambient distés dissenyat per a fomentar la col·laboració, compartir experiències i potenciar el networking.
 
L'esdeveniment ha comptat també amb la col·laboració especial de Don Pa i Fritos Pérez, que han acompanyat la vetlada amb els seus productes per a arrodonir una vesprada d'aprenentatge i convivència.

La primera de moltes accions per a la comunitat granota

Aquesta trobada marca l'inici d'un ampli calendari d'activitats que el Club d'Empreses del Llevant UD organitza anualment per als seus membres. Aquesta comunitat empresarial, basada en la confiança i la creació d'experiències compartides, combina al llarg de l'any jornades formatives, esdeveniments de relació i trobades gastronòmiques amb el gran atractiu de gaudir dels partits del Llevant UD des d'ubicacions privilegiades del feu d'Orriols, com la Sala Fenollosa, el Box Banquillo o l'àrea Executive.
Des de l'entitat llevantinista s'ha volgut agrair expressament el compromís continuat dels patrocinadors i partners, amb qui el club suma ja diverses temporades creant iniciatives de valor conjunt per a tota la família granota.