Skip to main content
Primer Equip
El Consell d´Administració adquirix l´abonament per a la temporada 2011/2012
There are no reactions yet. Be the first!

El Consell d'Administració va adquirir en el dia d'ahir l'abonament del Levante UD per a la temporada 2011/2012. Després de la presentació de dilluns passat de la campanya “Què gran és ser xicotet”, els abonaments per a la nova temporada van començar a vendre's en el dia d'ahir amb un ritme constant d'aficionats que es van personar en la Llotja VIP L´Alqueria per a comprar el seu passe.

Els consellers del Levante UD no van voler esperar més i ahir mateix van adquirir el seu abonament per a la pròxima campanya.