Skip to main content
Primer Equip
El Director General del Levante UD, present en l´Aniversari de la Penya Valencianista per la Solidaritat
There are no reactions yet. Be the first!

El director general del Levante UD, Quico Catalán, va assistir en la nit d'ahir dijous al sopar commemorativa del sèptim Aniversari de la Penya Valencianista per la Solidaritat.

L'acte, que va comptar amb representació de gran part de la societat valenciana, va estar presidit per Félix Crespo, en qualitat de president de la JCF, la Fallera Major de València, Marta Agustín, a més de Levante UD i Valencia CF.

Quico Catalán va fer entrega d'una camiseta firmada per la primera plantilla llevantinista per al sorteig que es va realitzar en la nit d'ahir i la recaptació de la qual anirà destinada íntegrament a causes solidàries.

El Levante UD vol mostrar el seu agraïment a la Penya Valencianista per la Solidaritat i en especial al seu Equip Titular-Junta Directiva, i al seu president José María Tomás.