Skip to main content
Primer Equip
El diumenge davant del Real Madrid torna la grada d´animació
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD i la Delegació de Penyes han acordat tornar a posar en marxa la Grada Animació, dins de la campanya “La UNIÓ és la SALVACIÓ”, amb la que es pretén unir les veus de l'afició granota i que així vos jugadors senten de manera més intensa el suport dels seus seguidors.

Tots els aficionats que ho desitgen poden formar part d'esta Grada d'Animació, siga quina siga la zona del seu passe. Si vols formar part d'esta grada, únicament has d'acudir a la PORTA 14 del Ciutat de València amb el teu passe de l'actual temporada, el diumenge a partir de les 18:30 hores i fins a l'inici del partit.