Skip to main content
Femení
El diumenge, tots amb el Femení en Nazaret
There are no reactions yet. Be the first!

Diumenge que ve a les 12 hores el Levante UD Femení disputarà en el Poliesportiu municipal de Natzaret el encontre de tornada dels quarts de final de la Copa de la Reina davant del Torrejón. Les de Félix Carvallo tractaran de remuntar el resultat negatiu del partit d'anada (2-1) per a intentar passar a les semifinals.

Per això, des de la pàgina web de l'entitat fem un crida a tota l'afició levantinista que ha estat recolzant a l'esquadra granota durant tot el campionat de lliga perquè ajude una vegada més a portar al seu equip al màxim alt.

L'entrada per a presenciar el mencionat compromís serà gratuïta.