Tots els membres que componen el Levante UD Femení volen agrair a través de la pàgina web del club les nombroses felicitacions que han arribat a la seu de l'entitat després de la consecució diumenge passat del títol de Superlliga.
Clubs com el Vila-real CF, el Collegi Alemany, el Prainsa Saragossa, així com UNICEF i el Centre valencià a Menorca, han fet arribar al club l'enhorabona per l'obtenció del mencionat títol.
Així mateix, el President de la Generalitat Valenciana, Molt Hble. Sr. D. Francisco Camps; la Consellera de Cultura i Esport, Hble. Sra. Trinidad Miró, en nom del Consell; i la Regidoria de Benestar Social i Integració també han transmés la seua felicitació al conjunt dirigit per Félix Carvallo.
De la mateixa manera, un ampli nombre d'aficionats llevantinistes i de distints equips d'Espanya ha donat l'enhorabona a les campiones.