@@@[rojo]Levante UD Femenino:[/rojo] Mariajo (Diana, min. 70), Maider, Ruth, Sandra, Rosa Castillo (Montse, min. 56), Raquel (Mayte, min. 75), Mari Paz, Goretti (Naiara, min. 79), María, Guru, Mariví.
[rojo]At. Madrid Féminas:[/rojo] Vane, Marta Carro, Ana, Rocío (Navarrete, min. 63), Susana, Pili, Cristina, Olga (Jenny, min. 56), Amanda (Alba, min. 63), Cris, Salgue (Irene, min. 67).
[rojo]Àrbitre:[/rojo] Ruiz García.
[rojo]Gols:[/rojo]
1-0.Goretti, min. 3
2-0.Mari Paz, min. 46
3-0.Mari Paz, min. 86###
El Levante UD Femení disputarà un any més la Final de la Copa de la Reina. El conjunt llevantinista es va imposar este matí al At. Madrid en el encontre de tornada de les semifinals de la competició copera, per la qual cosa diumenge que ve les jugadores granotes tornaran a lluitar perquè la Copa de la Reina estiga en les vitrines de l'entitat blaugrana i aconseguir el doblet. El rival per a l'ocasió serà el Rayo Vallecano, subcampió de la Superlliga.
L'esquadra dirigida per Félix Carvallo va fer els deures prompte i, a pesar d'afrontar el partit ant el At. Madrid amb el 0-2 favorable collit en la trobada d'anada, va botar al terreny de joc amb la mentalitat d'anotar com més prompte millor per a deixar pràcticament sentenciada l'eliminatòria. I així va ser. Als tres minuts que el col·legiat ordenara el començament del xoc, Goretti va encarar a porteria i va batre a la meta Vane avançant d'esta manera a les levantinistas en el marcador. Les jugadores granotes, lluny de conformar-se amb el resultat, van continuar atacant i van posar a prova en més d'una ocasió al porter rival. Primer Goretti, després d'un centre de Guru, després Maider de cap i més tard Rosa Castillo van provar sort sense poder pujar al marcador el segon.
El Levante UD va dominar, va atacar i a penes va deixar que el baló estiguera en l´equip contrari. No obstant això, la falta de definició en els últims metres va impedir que les granotes tingueren una major renda en el marcador abans d'anar-se al descans. Per la seua banda, el At. Madrid ho va intentar en jugades a baló parat amb poc perill.
Després de la represa, les llevantinistes van tornar a repetir el que havien fet a l'inici del encontre: aprofitar la primera ocasió per a marcar. Esta vegada va ser Mari Paz la que va espentar el baló al fons de la xarxa després d'un centre de Goretti. Minut 46 del encontre i 2-0 en l'electrònic. No obstant això, de l'alegria del gol es va passar a l'esglai tres minuts després quan Goretti va haver de retirar-se del terreny de joc amb molèsties en el muscle i amb clares mostres de dolor.
L'única ocasió clara per al At. Madrid va arribar en el 54 quan un servici de cantó de Susana va donar en el pal i es va anar fora.
El tècnic Félix Carvallo va iniciar els canvis per a donar descans a les futbolistes amb més minuts disputats. Així, Montse va entrar al terreny de joc en substitució de Rosa Castillo i a punt va estar de marcar. La jugadora ovetense va portar de cap a la defensa visitant i en dos ocasions va poder engrandir les distàncies en el marcador. Ja en els últims compassos del encontre, María també va poder anotar un gol olímpic, però les jugadores del At. Madrid van aclarir el baló baix pals. Finalment, el Levante UD va obtindre la seua recompensa en el min. 86 després d'un centre de Guru que va ser rematat de cap per Mari Paz.