Skip to main content
Femení
El Femení començarà a preparar esta vesprada l´últim compromís de Superlliga
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení reprendrà esta vesprada els entrenaments després de disfrutar de descans en la jornada d'ahir dilluns. El conjunt llevantinista començarà a preparar esta mateixa vesprada l'últim compromís de Superlliga que li enfrontarà el diumenge a la UE L´Estartit.

La plantilla dirigida per Gustavo Duco s'exercitarà des de hui dimarts i fins al divendres de 17 a 19 hores en les instal·lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret.