El Femení continua amb els entrenaments en Nazaret
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD Femení continuarà amb el treball de pretemporada esta setmana de cara a preparar la UEFA Women´s Cup, que serà la primera competició que les de José Arastey disputaran, i que arrancarà el pròxim dia 4 en Macedònia enfront del ZFK Skiponjat.
Després d'una setmana entrenant-se en el terreny de joc de la Universitat Politècnica de València, la plantilla llevantinista s'exercitarà totes les vesprades en les instal·lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret de 17 a 19 hores.