Skip to main content
Femení
El Femení continua amb els entrenaments en Nazaret
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení continuarà amb el treball de pretemporada esta setmana de cara a preparar la UEFA Women´s Cup, que serà la primera competició que les de José Arastey disputaran, i que arrancarà el pròxim dia 4 en Macedònia enfront del ZFK Skiponjat.

Després d'una setmana entrenant-se en el terreny de joc de la Universitat Politècnica de València, la plantilla llevantinista s'exercitarà totes les vesprades en les instal·lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret de 17 a 19 hores.