El Femení defendrà el lideratge enfront del SD Lagunak
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD Femení tornarà a disputar partit de Superlliga demà diumenge, després que dimecres passat aconseguira el lideratge després de véncer al at. Màlaga en la encontre ajornat corresponent a la quarta jornada.
Les de José Arastey tractaren de defendre eixa primera posició que ocupen davant del SD Lagunak en el compromís que donarà començament a les 12 hores en el Poliesportiu municipal de Natzaret.
El rival llevantinista ocupa actualment l'onzé lloc havent aconseguit la victòria en dos ocasions.
L'entrenador del conjunt blaugrana comptarà amb la baixa de Sonia Prim i la citació està formada per Mariajo, Diana, Marina, Maider, Ruth, María, Mariví, Sandra, Sara, Montse, Pepa, Guru, Naiara, Rosa Castillo, Goretti, María Pérez, Pamela i Laura del Río.
El col·legiat encarregat de dirigir l'encontre serà Sanz Terrades.