Skip to main content
Femení
El Femení disfruta de la mascletà des del balcó de l'Ajuntament
There are no reactions yet. Be the first!

Una representació del Levante UD Femení ha pogut disfrutar, des del balcó de l'Ajuntament de València, de la mascletà disparada per la Pirotècnia Hermanos Caballer.

La Directora General, Dolores Escamilla; l'entrenador, Gustavo Duco; el delegat, Manuel Almécija; i les jugadores Rosa Castillo, Pamela Conti, Mariajo i María Pérez han acudit al consistori per a presenciar la mascletà junt amb l'Alcaldessa de València, Rita Barberá; el Vicepresident del Consell, Vicente Rambla; i les Falleres Majors de València, Marta Agustín i María Berbel, amb les seues respectives Corts d'Honor.