El Levante UD Femení realitzarà esta vesprada l'última sessió d'entrenament abans de disfrutar de dos dies de descans. La plantilla llevantinista s'exercitarà a les 17 hores en les instal·lacions del Poliesportiu de Natzaret i serà demà dimecres i el dijous quan les components del conjunt granota disfrutaran d'un xicotet respir.
L'equip llevantinista tornarà als entrenaments el divendres dia 2 per a ultimar la preparació del partit que disputarà el diumenge a les 12 hores davant de la Real Sociedad en Zubieta.