Skip to main content
Femení
El Femení disfrutarà de dos dies de descans
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení realitzarà esta vesprada l'última sessió d'entrenament abans de disfrutar de dos dies de descans. La plantilla llevantinista s'exercitarà a les 17 hores en les instal·lacions del Poliesportiu de Natzaret i serà demà dimecres i el dijous quan les components del conjunt granota disfrutaran d'un xicotet respir.

L'equip llevantinista tornarà als entrenaments el divendres dia 2 per a ultimar la preparació del partit que disputarà el diumenge a les 12 hores davant de la Real Sociedad en Zubieta.