Skip to main content
Femení
El Femení disputarà el dimecres un amistós davant del Cadet A
There are no reactions yet. Be the first!

Després de proclamar-se campió del Torneig Sport Mundi el passat cap de setmana, el Levante UD Femení ha représ este matí els entrenaments en el Poliesportiu municipal de Natzaret.

Darrere d'esta sessió de treball, l'equip disfrutarà de descans fins a dimecres que ve. En la dita jornada, el conjunt llevantinista jugarà un encontre amistós, a les 18 hores, enfront del Cadet A de l'entitat a Natzaret.

Les de Rafa Aranda acabaran la setmana amb dobles sessions d'entrenaments, que es duran a terme a les 9 h. i a les 18 h.