Skip to main content
Femení
El Femení entrenarà esta vesprada en el Camp Santiago Calatrava
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení canviarà hui d'escenari d'entrenament. La plantilla dirigida per José Arastey s'exercitarà a partir de les 17 hores en el Camp Santiago Calatrava i no en el Poliesportiu municipal de Natzaret com és habitual.

La de hui serà l'última sessió de treball que realitzaran les llevantinistes abans del partit del diumenge que els enfrontarà al Sporting Huelva a les 12 hores, corresponent a la quinta jornada de Superlliga. A la conclusió de l'entrenament, el tècnic donarà a conéixer la llista de convocades per al dit partit.