Skip to main content
Fútbol Base
El Femení guanya per 0-2 al Prainsa Saragossa en encontre amistos
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení ha sigut l'equip vencedor del partit que ha disputat esta vesprada enfront del Prainsa Saragossa. Les de Félix Carvallo s'han imposat per 0-2, amb Barbi i Goretti com a protagonistes d'eixos dos tants.

Esta trobada ha servit de preparació per al partit que les llevantinistes hauran de jugar la setmana que ve enfront del Torrejón, corresponent a l'anada dels quarts de final de la Copa de la Reina.