Skip to main content
Femení
El Femení realitzarà demà dijous una sessió de recuperació en el Balneari de l´Hotel Olympia
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení realitzarà demà dijous una sessió de recuperació en el Balneari de l'Hotel Olympia. Així, el conjunt llevantinista s'exercitarà en el Poliesportiu de Natzaret a les 10 hores i, posteriorment, una vegada conclòs l'entrenament, es desplaçarà a Alboraia per a disfrutar d'estes completes i modernes instal·lacions, que compten amb piscines calentes, piscina de tonificació, pediluvi, bany turc, termes, dutxes escoceses, dutxes d'olis essencials i gandules relax.