Skip to main content
Femení
El Femení rebrà demà divendres un homenatge per part de l´Ajuntament de Tavernes Blanques
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení rebrà demà divendres, per part de l'Ajuntament de Tavernes Blanques, un reconeixement a la seua destacada labor i èxits esportius en representació del futbol femení valencià.

Amb motiu de la celebració de la Setmana de la Dóna, esta institució, a través de la Regidoria de la Dóna, vol retre homenatge al conjunt de Superlliga per la seua excel·lent trajectòria.

D'esta manera, la directora general del Levante UD Femení, Dolores Escamilla; les jugadores Maider, Mariajo, Naiara, Rosa Castillo, Ruth, Sonia Prim, Sandra i Sara; a més del tècnic Gustavo Duco i el delegat Manuel Almécija assistiran a l'esdeveniment que donarà començament a les 19 hores en l'Ajuntament de Tavernes Blanques.