Skip to main content
Femení
El Femení rebrà diumenge que ve el Trofeu de Campió de Superlliga
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení rebrà diumenge que ve el Trofeu de Campió de Superlliga temporada 2007/2008 de mans del President del Comité Nacional de Futbol Femení, D. Vicente Temprado.

Instants abans de donar començament el encontre davant de l'AD Torrejón, el conjunt llevantinista rebrà sobre el terreny de joc del Poliesportiu de Natzaret el títol aconseguit durant la passada campanya.