Skip to main content
Femení
El Femení rep en Natzaret al Rayo Vallecano
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení rebrà demà diumenge al Rayo Vallecano per a, a les 12 hores en el Poliesportiu de Natzaret, disputar la encontre de la novena jornada de la segona fase de Superlliga.

L'esquadra madrilenya arribarà a València amb l'objectiu de sumar els tres punts d'este encontre per a no perdre la segona posició que actualment ocupa i que li dóna dret a disputar els encontres que decidiran el campió de la competició.

Per la seua banda, a les llevantinistes l'única cosa que se'ls passa pel cap és aconseguir la seua primera victòria d'esta segona fase per a estrenar el seu caseller de punts. El tècnic blaugrana, Rafa Aranda, no podrà comptar amb Maider, per sanció, i tampoc amb Alicia, per lesió.

Pots consultar la citació punxant en l'apartat del Menú Principal Levante UD Femení-Convocatòries.