Skip to main content
Femení
El Femení rep la visita del CF Puebla a Natzaret
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení disputarà demà diumenge, a partir de les 12 hores en el Poliesportiu municipal de Natzaret, l´encontre corresponent a la jornada 17 de Superlliga. Per a este compromís les llevantinistes rebran a un CF Puebla que es troba necessitat de punts per a evitar caure en les últimes posicions de la taula.

Per la seua banda, el conjunt granota lluitarà perquè el triomf siga per a les locals amb la finalitat de seguir en les primeres posicions i tractar d'aconseguir el primer lloc, del que es troben a un punt.

El tècnic Gustavo Duco compta amb la baixa de Pamela Conti, que hui viatja a Roma per a concentrar-se amb la Selecció italiana per a la disputa de tres encontres amistosos. La llista de convocades, per tant, està composta per Mariajo, Diana, Marina, Mariví, Ruth, Maider, Sonia Prim, María, Sandra, Sara, Montse, Pepa, Rosa Castillo, Laura del Río, Guru, Naiara, Goretti i María Pérez.

http://va.levanteud.com/femenino/convocatorias