Skip to main content
Femení
El Femení reprén la Superlliga com a local davant del CD Sporting Club
There are no reactions yet. Be the first!

Després de la disputa de la 2a ronda de la UEFA Women´s Cup a Ucraïna, el Levante UD Femení ja té la ment posada en la competició de lliga. Les de José Arastey rebran demà diumenge al CD Sporting Club per a reprendre la Superlliga a les 12 hores en el Poliesportiu municipal de Natzaret.

L'encontre no es presenta fàcil per a les llevantinistes, ja que el seu rival tan sols va perdre en el primer partit de Superlliga i ja no ha tornat a conéixer la derrota.

El tècnic granota ha citat a totes les jugadores per a l'encontre de demà diumenge, per la qual cosa no serà fins a instants abans de disputar-se el partit quan es donaran a conéixer els 18 noms que compondran la llista de convocades.