Skip to main content
Femení
El Femení reprendrà demà dimarts els entrenaments
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení tornarà demà dimarts al treball després de disfrutar de tres dies de descans al no disputar-se el passat cap de setmana competició de Superlliga pels compromisos de la Selecció espanyola.

L'esquadra dirigida per José Arastey s'exercitarà demà dimarts i el dimecres en doble sessió, realitzant al matí treball de gimnàs i a la vesprada exercicis tecnicotàctics.

El tècnic llevantinista comptarà amb les baixes de Mariajo, Ruth, Sandra i Laura del Río, que es troben concentrades amb la Selecció espanyola, a més de la de Pamela Conti que també està convocada amb el combinat italià.