El Levante UD Femení tornarà demà dimarts al treball després de disfrutar de tres dies de descans al no disputar-se el passat cap de setmana competició de Superlliga pels compromisos de la Selecció espanyola.
L'esquadra dirigida per José Arastey s'exercitarà demà dimarts i el dimecres en doble sessió, realitzant al matí treball de gimnàs i a la vesprada exercicis tecnicotàctics.
El tècnic llevantinista comptarà amb les baixes de Mariajo, Ruth, Sandra i Laura del Río, que es troben concentrades amb la Selecció espanyola, a més de la de Pamela Conti que també està convocada amb el combinat italià.