@@@[rojo]Levante UD:[/rojo] Mariajo, Marina, Maider, Sonia Prim (María, min. 81), Ruth, Sandra, Rosa Castillo (Naiara, min. 82), Raquel (Montse, min. 56), Mª Paz, Pepa (Goretti, min. 52), Guru.
[rojo]Rayo Vallecano:[/rojo] Alicia, Pili, Meli (Pache, min. 78), Chabe, Natalia (Nuria, min. 85), Sonia Bermúdez (Jade, min. 72), Mari Paz, Sonia Burgos, Willy, Vanesa, Keka.
[rojo]Àrbitre:[/rojo] Rodríguez Cayetano.
[rojo]Gols:[/rojo]
0-1.Sonia Bermúdez, min. 45
0-2.Natalia, min. 53
1-2.Montse, min. 59
2-2.Mari Paz, min. 63
2-3.Natalia, min. 75###
La igualtat va imperar en els primers quaranta-cinc minuts, en els que als dos conjunts els va costar arribar amb facilitat a la porteria rival i no va ser fins en el minut 18 quan va aparéixer el primer llançament perillós. El Rayo Vallecano va ser el primer a intentar-ho per mediació de Sonia Bermúdez, que va portar de cap a la defensa llevantinista. Per la seua banda, el Levante UD ho va intentar per les bandes amb Rosa Castillo i Guru perquè Mari Paz poguera disposar d'ocasions per a rematar al fons de la xarxa l'esfèric. No obstant això, la saga del Rayo va estar molt atenta a les aproximacions de l'esquadra granota i va aclarir els atacs valencians.
En els últims instants, el Rayo Vallecano va ser l'equip que es va acostar amb insistència a la meta levantinista i a la fi va obtindre la seua recompensa. A escassos segons de finalitzar la primera mitat Mariajo va aclarir un llançament de Sonia Bermúdez, però el rebutge ho va arreplegar la jugadora del conjunt madrileny i amb la porteria buida va anotar el 0-1.
Darrere de la represa, el Rayo Vallecano va marcar el segon tant molt prompte. Als huit minuts Natalia de falta va posar el 0-2 en el marcador i el Levante UD no va tindre una altra opció que tractar de retallar distàncies en l'electrònic com més prompte millor. Félix Carvallo va donar entrada a Goretti i Montse amb eixe objectiu i ho va aconseguir. En el minut 59 la jugadora asturiana va marcar el 1-2 després de rematar un servici de cantó de Guru. Tan sols quatre minuts després, un passe en profunditat de Ruth a Mari Paz es va convertir en l'empat a dos. El Levante UD es va ficar una altra vegada en el partit i va creure en les seues possibilitats. La calor i l'esforç físic van començar a fer mossa en les jugadores del Rayo que van quedar diverses vegades esteses en el terreny de joc amb rampes en les cames. No obstant això, en una jugada aïllada en la que Jade per banda esquerra va centrar l'esfèric al segon pal, Natalia de cap va anotar el 2-3.
El Rayo Vallecano finalment es va proclamar campió de la Copa SM La Reina i el Levante UD es va quedar a les portes de posar la guinda a una excepcional campanya. A pesar d'això cal felicitar a totes les components de l'esquadra llevantinista per portar el nom de l'entitat al màxim alt, tant en Superlliga com en Copa, gràcies al seu esforç, entrega, treball i sacrifici. Enhorabona.
Fotografia: Voro Ortiz