Skip to main content
Femení
El Femení torna al treball en doble sessió
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení ha représ en el matí de hui el treball després de disfrutar de descans en la jornada d'ahir dilluns. Durant hui i demà la plantilla llevantinista s'exercitarà en doble sessió (de 9 a 11 h. i de 17 a 19 h.) en les instal·lacions del Poliesportiu de Natzaret.

Pels matins, les jugadores se sotmeten a diverses proves físiques amb l'objectiu de determinar l'estat físic de cada una d'elles, mentres que a la vesprada el conjunt granota treballa els aspectes tecnicotàctics de cara al pròxim compromís que els enfrontarà al Colegio Alemán, el diumenge a les 12:30 hores a Natzaret.