Skip to main content
Femení
El Femení tornarà al treball demà dimars
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení reprendrà els entrenaments demà dimarts al disfrutar de dia de descans hui dilluns després que les de José Arastey venceren en la jornada d'ahir a l'AD Torrejón.

Les llevantinistes, que este cap de setmana no disputaran competició de lliga pels compromisos de la Selecció, tornaran al treball de 17 a 19 hores en el Poliesportiu municipal de Natzaret.

Mariajo, Laura del Río, Sandra i Ruth no estaran en el dit entrenament, ja que hui dilluns s'han desplaçat fins a Madrid per a concentrar-se amb el combinat nacional per a preparar el encontre Espanya-Anglaterra que es disputarà el 2 d'octubre, corresponent al VII Campionat d'Europa.