Skip to main content
Femení
El Femení tornarà al treball el dimecres a Natzaret
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení disfrutarà hui i demà de jornada de descans. D'esta manera, el conjunt dirigit per José Arastey reprendrà els entrenaments dimecres que ve a les 17 hores en el Poliesportiu de Natzaret.

En les sessions de treball que realitzarà l'esquadra de Superlliga durant esta setmana i la pròxima comptarà amb nombroses baixes per la convocatòria de Mariajo, Ruth, Sandra i Laura del Río, amb la Selecció espanyola, i la de Pamela Conti, amb la italiana.