Skip to main content
Femení
El Femení variarà esta setmana el seu pla d´entrenaments
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení tornarà als entrenaments demà dimarts, després de disfrutar en el dia de hui de jornada de descans. El conjunt dirigit per Gustavo Duco s'exercitarà a les 10:30 hores en la contornada de La Calderona per a a continuació disfrutar d'una sessió de spa en les instal·lacions del complex situat a Bétera.

Pel que fa a la resta de setmana, la plantilla blaugrana entrenarà el dimecres de 10:30 a 12 h. a Natzaret, el dijous ho farà en La Peineta amb el mateix horari, mentres que el divendres tornarà al treball en el seu horari habitual, a les 17 hores, en el Poliesportiu municipal de Natzaret.