Skip to main content
Femení
El Femení viatja demà a Pamplona per a enfrontar-se el diumenge a la SD Lagunak
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení es desplaçarà demà dissabte a Pamplona per a enfrontar-se el diumenge a les 12:30 hores a la SD Lagunak. Les llevantinistes, una setmana més, lluitaran per a acabar el partit amb una victòria.

Les de Gustavo Duco han patit en la vesprada de hui un contratemps, després de la greu lesió de Mariví en l'últim entrenament setmanal, per la qual cosa tractaran de dedicar-li el triomf a la seua companya.

Per a conéixer la citació facilitada pel tècnic llevantinista per a l'encontre del diumenge cal punxar en l'enllaç següent:

http://va.levanteud.com/femenino/convocatorias