Skip to main content
Femení
El Femení viatja per a jugar demà davant del At. Málaga
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení emprendrà viatge hui a les 13 hores des de l'Estadi Ciutat de València per a disputar demà dimecres l'encontre ajornat corresponent a la quarta jornada de Superlliga davant del At. Málaga.

El partit se celebrarà a les 20:30 hores en el Camp Malaka. Les de José Arastey viatjaran amb l'únic objectiu de tornar a València amb els tres punts per a aconseguir el lideratge de la màxima categoria del futbol femení.

Pel que fa al rival blaugrana, el At. Málaga tan sols ha vençut en una ocasió, mentres que ha caigut derrotat en altres quatre.

El tècnic llevantinista José Arastey no podrà disposar de les jugadores Laura del Río i Sonia Prim, per lesió. La llista de convocades facilitada per l'entrenador granota està formada per Mariajo, Diana, Marina, Maider, Ruth, María, Mariví, Sandra, Sara, Montse, Pepa, Guru, Naiara, Rosa Castillo, Goretti, María Pérez, Pamela i la futbolista del Femení B, Alicia González.