Skip to main content
Femení
El Femení visita demà dimecres al Rayo Vallecano
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení visitarà demà dimecres al Rayo Vallecano per a disputar un encontre amistós. Les de Rafa Aranda s'enfrontaran al conjunt madrileny a les 18 hores en un partit que servirà perquè ambdós esquadres vagen perfeccionant el seu joc de cara a la competició de Superlliga que s'iniciarà el primer cap de setmana de setembre.

Dissabte passat va ser el Rayo Vallecano el que es va desplaçar a València per a disputar l'encontre. Les llevantinistes es van imposar per 3-2 a les madrilenyes.