El Femení visitarà demà la Basílica i serà rebut per l´Ajuntament
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD Femení començarà demà els actes de celebració per la consecució del títol de Superlliga. El conjunt llevantinista visitarà a les 12:30 hores la basílica de la Mare de Déu dels Desamparats i a les 14 hores està prevista la recepció en l'Ajuntament de València.
Així, les jugadores dirigides per Félix Carvallo començaran a la ronda d'esdeveniments que se celebraran en els pròxims dies darrere d'haver-se proclamat este matí campió de la màxima categoria del futbol femení.