Skip to main content
Levante UD Juvenil
El Juvenil A encadena el seu segon empat consecutiu enfront del Real Múrcia CF (2-2)
There are no reactions yet. Be the first!

Levante UD: Valero, Salinas, Josevi, Juanma, Fali (Jesús, min. 43), Baldoví, Rubén, Raúl (Pereira, min. 45), Óscar (Deivid, min. 59), Imanol (Nico, min. 45), Jero.

Real Murcia CF: Simon, Segura (Jero, min. 80), Joselu, Quique, Salvi, Gabriel, Mario, Guille, Carrillo (Jon, min. 68), Mani (Saura, min. 44), Orellana (Samuel, min. 73).

Àrbitre: Sanchis Cambra. Va expulsar amb targeta roja al guardameta visitant Simón (min. 80).

Gols:

1-0.Rubén, min. 2

1-1.Mani, min. 7

1-2.Mani, min. 10

2-2.Jero, min. 80

El Juvenil A va encadenar el seu segon empat consecutiu davant del Real Múrcia CF. Els llevantinistes van empatar a dos tants en un encontre en què es van posar per davant molt prompte i van acabar realitzant el gol que els va permetre sumar un punt en la recta final del partit.

El Levante UD va botar al terreny de joc molt ben posicionat i fruit del bon joc va arribar als dos minuts el tant que va inaugurar el marcador. Rubén va ser el protagonista d'este gol. No obstant això, l'alegria va durar ben poc, ja que el Real Múrcia CF va reaccionar immediatament i en a penes tres minuts li va donar la volta al marcador. Mani es va encarregar d'anotar els dos tants visitants.

Els de Villa van disposar d'ocasions per a establir l'empat com una falta botada per Rubén, que va ser detinguda pel porter amb una gran intervenció, un tir d'Imanol o una internada per banda d'Óscar. Els llevantinistes no van aconseguir realitzar l'empat abans d'anar-se al descans, per la qual cosa van afrontar la segona mitat amb l'únic objectiu de no deixar escapar els punts.

Després del pas per vestuaris, un penal comés sobre Rubén va ser llançat per Jero i en el rebutge Nico, amb el porter batut, va llançar el baló alt. La sort no estava aliada amb els granotes.

Nico i Deivid van protagonitzar posteriorment les accions més clares, però no va ser fins al minut 80 quan el Levante UD va aconseguir empatar l'encontre. El porter Simón va cometre penal sobre Rubén, va ser expulsat i la pena màxima va ser llançada per Pereira. Jero va arreplegar el rebutge i va introduir el baló en la porteria contrària. Ja en els últims compassos, Deivid va poder marcar amb un rematada de cap que va parar el porter.