El Juvenil A, homenatjat per l'afició llevantinista després de classificar-se per a jugar la Copa del Rei
There are no reactions yet. Be the first!
El Juvenil A va ser homenatjat en el dia d'ahir per l'afició llevantinista en l'Estadi Ciutat de València. Va ser en els prolegòmens de l'encontre que va disputar el Levante UD davant de l'Athletic Club quan el conjunt dirigit per Miguel Ángel Villafaina va botar al terreny de joc per a rebre l'ovació de la seua afició després de classificar-se diumenge passat per a la disputa de la Copa SM El Rei a falta d'una jornada per a la conclusió de la competició de lliga.
Els integrants de la plantilla llevantinista van immortalitzar el moment fotografiant-se amb l'onze titular del Levante UD.