Levante UD: Tienza, Loza, Lara, Gaizka, Ferrando, Jou, Álex Gil (Dani, min. 72), Lado, Lander (Luisma, min. 77), Joan (Jaime, min. 83), Colau (Chuso, min. 64).
Cartagena FC: Álex I, Antonio (Ramón, min.83), Jaime (Grego, min. 54), Pantxi, Javi, Sevi, Gabi, José Isidoro (Fran, min. 54), Pedro, Salinas (Santi, min.54), Álex II.
Àrbitre: Caparrós Hernández, Iván. Va amonestar al visitant Álex II.
Gols:
1-0. Joan, min.13
1-1. Álex II, min.23
2-1. Lander, min 44
El Juvenil A va aconseguir sumar els seus tres primers punts en el seu segon partit de Lliga davant del Cartagena FC. Els d'Igor Oca van ser superiors en tot el partit aconseguint així la victòria desitjada.
Els locals van començar controlant l'encontre i prompte van començar a aproximar-se amb perill a la porteria rival. Colau i Álex Gil ho intentaven per les bandes centrant balons en busca d'algun company que poguera rematar les jugades. Va ser Joan el que, en el 13, va aconseguir enviar l'esfèric al fons de la xarxa per a posar el 1-0 en el marcador. Lluny de conformar-se, els llevantinistes van continuar pressionant sobre l'àrea rival per a engrandir distàncies però conforme van anar avançant els minuts el rival va despertar.
El tant de l'empat va arribar en el 23 quan Álex II, en una contra, es va desmarcar i amb un potent llançament des de fora de l'àrea va enviar l'esfèric a la porteria de Tienza.
Els d'Igor Oca van continuar mantenint la superioritat sobre el terreny de joc i van buscar la porteria d'Álex I. Va destacar una gran jugada de Colau que va finalitzar centrant a l'àrea buscant l'acabament de Lander. El porter va allunyar el seu llançament, el rebutge va caure en els peus d'Álex Gil i, en segona instància, el llevantinista tampoc va aconseguir batre el porter. Davant de la insistència dels granotes, la recompensa va arribar en els últims compassos de la primera mitat per mitjà de Lander.
La segona part, més tranquil·la que la primera, va començar amb una jugada combinativa de Colau i Álex Gil que va acabar sense conseqüències. La defensa d'Igor Oca es va mostrar segura en tot moment i no va permetre al seu rival acostar-se a la seua porteria, excepte en accions a baló parat que es van resoldre sense problemes.
A la fi, la victòria es va quedar a casa i el Juvenil A del Levante UD va estrenar el seu caseller de punts.